جذابیت ذاتی مردان چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 10 / 9 / 1393
بازدید : 3201
نویسنده : sharef zadeh

 مردان جذاب پسر خوشگل مرد جذاب مرد خوش تیپ مرد باکلاس دوست پسر خوش تیپ پسر خوش تیپ

 
چه چیزهایی به طور طبیعی برای خانمها جذاب است؟
آسانترین راه برای به دست آوردن جذابیت طبیعی، این است که به رفتار مردان جذاب نگاه کنید و رازهای جذابیت آن ها را کشف کنید. این قوانین در دوست یابی و یا همسر یابی بسیار حایز اهمیت است.
بسیاری از مردان سعی می کنند لطیفه های بامزه یاد بگیرند، تیکه های دست اول بیندازند، لباس های خاص بپوشند، یا ریش خود را فلان مدل بگذارند،و رفتارهایی از این دست، به امید اینکه بتوانند زنان را به خود جذبکنند، اما معمولاً این روشها، نتیجه ی چندانی ندارد.  بهتر است ابتدا نگرش خود را نسبت به مفهوم جذابیتاصلاح کنید. وقتی قالب ذهنی شما درست باشد، در هر موقعیتی و کاملاً ناخود آگاه، به بهترین شیوه عمل خواهید کرد و خود به خود جذاب می شوید.

 

مردان جذاب پسر خوشگل مرد جذاب مرد خوش تیپ مرد باکلاس دوست پسر خوش تیپ پسر خوش تیپ

مردان جذاب

در اینجا چند شیوه ی کلی را به شما معرفی خواهیم کرد که در دوستیابی یا همسریابی به شما کمک فراوانی خواهد کرد.
سعی کنید آرام و خونسرد باشید: مردهای جذاب وقتی یا یک خانم برخورد می کنند آنقدر آرام هستند که آن خانم، همصحبتی با آن ها را، در حکم یک شانس تلقی می کند. با خانم ها خونسرد و  دور از هیجان برخورد کنید. سعی کنید رفتارتان غرور آمیز نباشد. خانم ها متانت و آرامش  مردانه ی شما را دوست دارند و به آن جذب می شوند. من بسیاری از مردان متین و موقر را می شناسم که در ارتباط با خانم ها کم نظیراند، بی آنکه پول آن چنانی یا ظاهر خاصی داشته باشند. برای اینکه بتوانید آرامش و اعتماد به نفس خود را در مواجه با جنس مخالف حفظ کنید، باید آن را مدام تمرین کنید. این تمرینات به شما کمک می کند رفته رفته به آرامش و متانتی درونی برسید. مردان آرام و موقر ویژگی هایی دارند که در اینجا به آن ها می پردازیم:

 

-   مردان آرام و موقر اهمیت چندانی به آنچه که دیگران در موردشان فکر می کنند نمی دهند. این افراد به خوبی می دانند که نمی توان نظر همه ی آدم ها را تأمین کرد. پس به نظر خود اهمیت می دهند، بدون اینکه به نظر طرف مقابل توهین کنید.
-   دوستی و رابطه با این مردان بر مبنای احترام متقابل است. زنی که با این مردان در ارتباط است برای پذیرفته شدن، باید احترام آن ها را حفظ کند و زیبایی یا ثروت زن باعث نمی شود که این مردان در برابر او تسلیم و بی اراده باشند.
-   این مردان به راحتی عقیده ی خود را ابراز می کنند و به هیج عنوان حاشیه نمی روند. آن ها می دانند که چه می گویند، دقیقاً چه می خواهند و در مسیر زندگی به کجا خواهند رفت. این مردان واهمه ای از ابراز عقیده ندارند.
-   این مردان همیشه قاطع هستند. در تصمیم گیری ها تردید و تزلزل ندارند و هر لحظه نظر خود را عوض نمی کنند.

 

 

 

-   مردان آرام، با اعتماد به نفس از تصمیم خود حمایت می کنند و نظر مخالف دیگران، موجب اضطراب و تشویش آن ها نمی شود.
-   این مردان همیشه بهترین شرایط را برای خود ایجاد می کنند و هیچ گاه حسرت لحظات خوش دیگران را نمی خورند. آن ها معتقدند که در زندگی شان به قدر کافی لذت و شادی هست و دلیلی برای حسرت و غبطه وجود ندارد.
-   زنان، همه ی زندگی مردان موقر نیستند. به این معنی که رابطه ی عاطفی این مردان، در کنار مسائل شغلی، مالی، تحصیلی، سرگرمی و دیگر مسائل زندگی آنها وجود دارد. در زندگی این مردان هر پدیده ای جای خودش را دارد. آن ها تحت کنترل هیچ زنی نیستند و زندگی شان را خودشان اداره می کنند.
شما باید بر رفتار خود آگاه و مسلط باشید تا بتوانید این ویژگی ها را در ذات خود نهادینه کنید. مطمئن باشید که پس از مدتی جاذبه ی طبیعی شما هر زنی را به سوی شما خواهد کشید.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 2578
بازدید کل : 1076562
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com